HOT PONUKY
Žiadne Hot ponuky v ponuke.

FIRMY:                                               

BEZPLATNÁ REGISTRÁCIA

BEZPLATNÉ DOPYTY 

BEZPLATNÉ AKCIE

BEZPLATNÉ REFERENCIE

 99.jpg
NAŠE TYPY AKO VYHRAŤ ZÁKAZKU
7 OVERENÝCH TYPOV, KTORÉ
VÁM POMÔŽU VYHRAŤ ZÁKAZKU!!!

1. SPRÁVNE NAČASOVANIE
Akonáhle dostanete na Váš e-mail dopyt, nečakajte a ihneď kontaktujte klienta. Samozrejme dbajte na čas volania, aby ste mu nevolali príliš zavčasu alebo naopak príliš neskoro. Preto si telefonický rozhovor radšej dôkladne načasujte, aby ste predišli zbytočným nedorozumeniam.

2. UPRESNENIE DOPYTU/ZÁKAZKY
Upresnite si so zákazníkom všetky dôležité detaily o dopyte ako sú:
- rozmery,
- množstvo
- čas dodania tovaru (dátum a čas)
- čas zrealizovania zakázky (dátum a čas)
- doba trvania zákazky
- možnosť odvozu tovaru
- možnosti dodania tovaru (pošta, kuriér, dobierka)

3. CENOVÁ PONUKA ALEBO CENOVÁ KALKULÁCIA 
Zákazníka vždy vopred informujte o Vašich časových možnostiach a vypracujte mu cenovú ponuku ušitú na mieru podľa jeho požiadavok, ktoré ste mali možnosť získať prostredníctvom telefonického rozhovoru a tiež z dopytu. Cenovú ponuku zákazníkovi posielajte vždy na čas, najlepšie v danom termíne ako ste sa dohodli. Včas odoslaná cenová ponuka môže byť rozhodujúcim momentom, prečo si zákazník vyberie práve Vašu spoločnosť.

4. BUDŤE PRECÍZNI A DBAJTE NA DETAILY
Cenovú ponuku vypracujte vždy presne podľa požiadaviek zákazníka. Ak ste si niečim není istý, zákazníka neváhajte kontaktovať. Takto zákazník bude vedieť, že máte záujem vypracovať ponuku čo najefektívnejšie a tiež sa pre Vašu spoločnosť zvyšuje šanca, že si Vás zákazník lepšie zapamätá.  

5. CENOVÁ PONUKA BY MALA OBSAHOVAŤ:
- rozmery,
- množstvo
- čas dodania tovaru (dátum a čas)
- čas zrealizovania zakázky (dátum a čas)
- doba trvania zákazky
- možnosť odvozu tovaru
- možnosti dodania tovaru (pošta, kuriér, dobierka)
- cena s DPH
- kontaktné údaje na Vašu spoločnosť.
Prípadne odkaz na Vašu webovú stránku s referenciami.

 

6. PRIPOMENUTIE SA KLIENTOVI
Nečakajte príliš dlho na reakciu zákazníka ani sa nenechajte predbehnúť konkurenciou! Volajte zákazníkovi hneď druhý deň a uistite sa, že Vašu cenovú ponuku dostal. Upresnite si s ním všetky dôležité náležitosti cenovej ponuky.

 

7. NEPONÚKAJTE ČO NEBOLO DOPYTOVANÉ
Vyvarujte sa posielaniu cenových ponúk na službu alebo tovar, ktorý zákazník nedopytoval. Zákazník má vždy záujem len o tovar alebo služby, kotré dopytuje, preto mu neposielajte ponuky, ktoré nesúvisia s jeho dopytom.
Vstup pre firmy